Polska smakuje - kampania promująca polską żywność


"Polska smakuje” to kampania, która zwraca uwagę Polaków na wysokiej jakości polskie produkty rolno-spożywcze i zachęca do ich poszukiwania. Projekt jest odpowiedzią na potrzebę polskich konsumentów, którzy kupują coraz bardziej świadomie, zwracając uwagę na jakość, walory smakowe czy tradycję wytwarzania produktów spożywczych. Doskonałej jakości mięso, drób, ryby, bogactwo przetworów mlecznych, zbożowych, owoce i warzywa pochodzące od polskich producentów, to podstawa dobrej polskiej kuchni.

Celem kampanii jest ułatwienie konsumentom dotarcia do polskich, smacznych i dobrej jakości produktów spożywczych. Idealnym rozwiązaniem okazują się zakupy ulubionych produktów czy ciekawych wyrobów regionalnej kuchni w najbliższej okolicy – na targach, bazarach, małych sklepikach czy bezpośrednio u lokalnych producentów. Kampania pomaga konsumentom odnaleźć konkretne artykuły w najbliższym sąsiedztwie oraz przybliża bogactwo kulinarne różnych regionów Polski. Ważnym jej aspektem jest edukowanie konsumentów na temat tego, jak wybierać oraz gdzie kupować produkty spożywcze, aby mieć gwarancję ich wysokiej jakości oraz pewnego pochodzenia.

Inauguracja kampanii została zaplanowana na okres przygotowań do Świąt Wielkanocnych, które są czasem refleksji, wzmacniania rodzinnych więzi i wspólnego celebrowanie tradycji. Wielkanoc to moment spotkań przy wspólnym stole, na którym królują znakomite tradycyjne potrawy, których podstawą są wysokiej jakości polskie produkty. Kampania składnia także do refleksji, że na odbudowywanie i wzmacnianie rodzinnych relacji, podobnie jak na korzystanie z najlepszych polskich produktów spożywczych nie trzeba czekać do świąt, ponieważ jest na to czas i miejsce każdego dnia.

„Polska smakuje” to pierwsza zintegrowana kampania promocyjna wszystkich dziewięciu Funduszy Promocji, reprezentujących praktycznie każdą kategorię polskich produktów rolno-spożywczych. Fundusze po raz pierwszy połączyły swoje siły, aby wspólnie, wykorzystując nowoczesne metody promocji, dotrzeć do konsumentów i zachęcić ich do poszukiwania, kupowania i spożywania polskich produktów, które w Europie i na świecie znane są z wysokiej jakości.

Kampania jest finansowa przez dziewięć Funduszy Promocji – mleka, mięsa wieprzowego, mięsa wołowego, mięsa końskiego, mięsa owczego, ziarna zbóż i przetworów zbożowych, owoców i warzyw, mięsa drobiowego oraz ryb.

Źródło: www.polskasmakujekazdegodnia.pl 


 

punktator

Przydatne linki


URZĘDY I INSTYTUCJE:

INSPEKCJE:

DORADZTWO:

WIADOMOŚCI ROLNICZE:

ROLNICTWO EKOLOGICZNE i TRADYCYJNE:

WSPARCIE DLA ROLNICTWA I OBSZARÓW WIEJSKICH:

---------------------------------------------------------------------


Licznik odwiedzin: 2494899